Ankieta dotycząca funkcjonowania Szkoły Podstawowej w Nowinkach
Niniejsza ankieta posłuży do przeprowadzenia ewentualnych zmian w systemie oświaty funkcjonującym na terenie gminy Jadów.
O wypełnienie jej proszeni są mieszkańcy obwodu Szkoły Podstawowej w Nowinkach tj. mieszkańcy miejscowości: Nowinki, Wólka Sulejowska , Sulejów, Wujówka, Oble
Wypełnione ankiety prosimy dostarczyć do Szkoły podstawowej w Nowinkach lub do Urzędu Gminy Jadów w terminie do 4 kwietnia 2022r (poniedziałek)
1) Adres zamieszkania wypełniającego ankietę
…………………………………………………………………………………………
2) Jak oceniasz obecną pracę Szkoły Podstawowej
bardzo dobrze dobrze dostatecznie źle
Uzasadnij……………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………….
3) Jak oceniasz pracę nauczycieli pracujących w SP w Nowinkach
bardzo dobrze dobrze dostatecznie źle
Uzasadnij………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
4) Gdzie zapiszesz swoje dziecko do szkoły podstawowej, (prosimy o podanie nazwy szkoły), od:
- 1 września 2022r.- …………………………………………………………………….
- 1 września 2023r.…………………………………………………………………….
- 1 września 2024r.…………………………………………………………………….
nie mam dzieci w tym wieku.
5) Dlaczego wybrałeś szkołę spoza obwodu SP w Nowinkach?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….............................................................................................................................................................................................
nie mam dzieci w tym wieku.
6) Co należałoby zmienić w SP w Nowinkach
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….............................................................................................................................................................................................
7) Prosimy o podanie propozycji dalszego wykorzystania terenu i budynku na którym obecnie funkcjonuje SP w Nowinkach po ewentualnej likwidacji
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….............................................................................................................................................................................................