Urząd Gminy Jadów

Treść strony -

Sekretariat

Inspektor ds. obsługi sekretariatu
Lidia Piotrowska

I pietro, pokój nr 29
tel. (25) 675-40-44
mail : gmina@jadow.az.pl


poniedziałek, wtorek, czwartek godz. 8.00 - 16.00
środa godz. 8.00 - 18.00
piątek godz. 8.00 - 14.00
 

 

* Zadania na stanowisku pracy :

  1. obsługa organizacyjno-techniczna Wójta Gminy, Zastępcy Wójta i Sekretarza,
  2. prowadzenie kalendarza spotkań Wójta,
  3. obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
  4. zapewnienie obsługi kancelaryjnej Urzędu zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i przekazywanie jej na właściwe stanowiska pracy
  5. obsługa centralki telefonicznej urzędu,
  6. obsługa mail'a urzedu i Biuletynu Informacji Publicznej,
  7. prowadzenie książki kontroli urzędu,
  8. prowadzenie rejestrów centralnych urzędu,
  9. prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów ogólnie obowiązujących,
  10. prowadzenie spraw gospodarczych urzędu, w tym zaopatrzenie w materiały, pomoce biurowe, środki czystości itd.
  11. sporządzanie zeznań świadków w sprawie udokumentowania lat pracy w gospodarstwie rolnym,
  12. współpraca z GUS w zakresie sprawozdań statystycznych urzędu.

Dane kontaktowe

  • Logo Urzędu Gminy Jadów
    Urząd Gminy
    Jadów
  • Ikona mapy

    ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
    tel. 25 675 40 44 fax: 25 675-43-84

    e-mail: gmina@jadow.az.pl

  • Ikona mapy

    Poniedziałek    8:00-16:00

    Wtorek                8:00-16:00

    Środa                     8:00-18:00

    Czwartek            8:00-16:00

    Piątek                    8:00-14:00