Treść strony -
Jadów dn. 08.11.2023r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zastępca Skarbnika
Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu;
- spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia
magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości;
b) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
c) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa
kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, a w szczególności
z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach j.s.t., ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, Ordynacji podatkowej, ustawy
o podatkach lokalnych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych; - zdolności organizacyjne, strategiczne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, zdecydowanie, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych;
- doświadczenie w działalności samorządowej;
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office, Budżet WIN – system księgowości budżetowej (Groszek), programu BESTI oraz innych programów księgowych i budżetowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :
- koordynowanie i kontrola prac dotyczących opracowania projektu budżetu Gminy;
- bieżące kontrolowanie i informowanie Burmistrza o przebiegu i realizacji budżetu;
- czuwanie nad prawidłowym wykonywaniem budżetu i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej;
- opracowywanie okresowych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu oraz dokonanie analizy i oceny sytuacji finansowej Gminy;
- prowadzenie gospodarki finansowej oraz rachunkowości zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami;
- udzielanie kontrasygnaty na dokumentach dotyczących zobowiązań finansowych;
- utrzymywanie dobrej współpracy z Regionalną Izbą Obrachunkową;
- organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów finansowych;
- nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem środkami finansowymi otrzymanymi z budżetu Gminy przez jednostki organizacyjne Gminy;
- sprawowanie nadzoru nad wymiarem podatków i opłat lokalnych;
- zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań;
- opracowanie projektów zarządzeń wewnętrznych wydawanych przez Burmistrza, dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów finansowych, a w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowych, zakładowego planu kont, instrukcji kasowej, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji;
- podejmowanie działań nad pozyskaniem zewnętrznych pozabudżetowych środków finansowych;
- przeprowadzanie kontroli finansowej;
- weryfikacja faktur,
- przedkładanie informacji o stanie mienia komunalnego;
- wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w zakresie upoważnień udzielonych przez Burmistrza;
- wykonywanie obowiązków głównego księgowego budżetu Gminy;
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez gminę;
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia,
- praca biurowa w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy i list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające zatrudnienie na stanowisku,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 24.11.2023r. osobiście
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie do godz. 1400 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze zastępca skarbnika. Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o miejscu i dacie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej https://gmina.jadow.az.pl/
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów
/-/ Dariusz Kokoszka
- Pliki do pobrania (PDF) 140.19kB
- autor: Hanna Pobudkiewicz, data: 2023-11-08
Ważne strony
- Wybory
- Raport podsumowujący kadencję 2019-2023
- WAŻNE
- Psy do adopcji
- Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
- Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie
- WCR Warszawa-Praga
- Gospodarka odpadami komunalnymi
- Sanktuarium Świętego Krzyża w Jadowie
- RODO w gminie
- Targowisko Jadów
- SOŁECTWA
- LGD Równiny Wołomińskiej
- Uchodźcy / Informacje / Біженці / Інформація
Dane kontaktowe
-
Urząd Gminy
Jadów -
ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
tel. 25 675 40 44 fax: 25 675-43-84
e-mail: gmina@jadow.az.pl -
Poniedziałek 8:00-16:00
Wtorek 8:00-16:00
Środa 8:00-18:00
Czwartek 8:00-16:00
Piątek 8:00-14:00