Urząd Gminy Jadów

Treść strony -

Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje o rozpoczętej aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Jadów (GEZ) oraz o możliwości wystąpienia z wnioskiem o włączenie oraz wyłączenie zabytków nieruchomych z GEZ.

Wnioski dotyczące włączenia obiektów do GEZ i wyłączenia obiektów z GEZ oraz uwagi należy składać  w terminie do 28 lutego 2025 r. na adres: Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów

Wzory wniosków dostępne są do pobrania na stronie:

- Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Jadów jako załączniki do zarządzenia Nr 10/2025 Burmistrza Miasta i Gminy Jadów z dnia 13 lutego 2025r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 8/2025 Burmistrza Miasta i Gminy Jadów z dnia 7 lutego 2025r. w sprawie przystąpienia do aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Jadów w zakładce: Burmistrz/ Zarządzenia 

- w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w pokoju nr 4.

Dane kontaktowe

  • Logo Urzędu Gminy Jadów
    Urząd Gminy
    Jadów
  • Ikona mapy

    ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
    tel. 25 675 40 44 fax: 25 675-43-84

    e-mail: gmina@jadow.az.pl

  • Ikona mapy

    Poniedziałek    8:00-16:00

    Wtorek                8:00-16:00

    Środa                     8:00-18:00

    Czwartek            8:00-16:00

    Piątek                    8:00-14:00