Treść strony -
Obowiązek składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków od 1 lipca 2021r.
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków, to nowa baza danych, której zadaniem jest pozyskanie informacji na temat tego, czego Polacy używają do ogrzania swoich domów i jaki stosują opał.
Rejestracji do CEEB będą musieli dokonać właściciele i zarządcy budynków, w których znajduje się źródło ciepła lub spalania paliw.
Terminy składania deklaracji:
12 miesięcy w przypadku budynków już istniejących.
14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła lub spalania paliw w przypadku nowo powstałych obiektów.
Sposób składania deklaracji:
W formie elektronicznej przy pomocy profilu zaufanego, podpisu elektronicznego lub e-dowodu.
W formie papierowej, osobiście lub wysyłając wypełniony formularz listownie do Urzędu Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów.
Więcej informacji pod linkiem:
Portal ZONE – Zintegrowany System Ograniczania Niskiej Emisji (gunb.gov.pl)
lub pod numerem telefonu 25 785 44 11.
Deklaracje dot. źródeł ciepła i spalania paliw:









