Treść strony -
Jadów dn. 08.12.2023r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
DS. INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie:
- wyższe – mile widziane techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku lub
- średnie min. 2 lata stażu pracy w jednostkach samorządowych, w tym na stanowisku związanym z inwestycjami lub zamówieniami publicznymi – min. 1 rok,
- znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku, (min. Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego),
- umiejętność interpretowania przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym komputera i Internetu i programów biurowych MS Office.
- umiejętność sporządzania raportów inwestycyjnych i zamieszczanie ich na stronie internetowej gminy. (np. portal administracyjny netadmin).
Wymagania dodatkowe:
- preferowane predyspozycje osobowościowe: zdolność analitycznego myślenia, samokontrola komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, konsekwencja i odpowiedzialność
w działaniu, życzliwość, - ogólna znajomość prowadzenia procesu inwestycyjnego oraz zasad kosztorysowania,
- doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :
- Przygotowanie, realizację i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym:
- przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań inwestycyjnych i remontowych Gminy;
- zlecanie opracowania dokumentacji projektowych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych;
- koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzaniem projektów technicznych;
- przygotowywanie projektów umów w zakresie inwestycji i remontów;
- uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych
w procesach inwestycyjnych, - monitoring przebiegu prac inwestycyjnych;
- dokonywanie odbiorów robót budowlanych wykonywanych w związku z realizacją zadań wynikających z budżetu Gminy, włącznie ze zgłaszaniem organom nadzoru budowlanego zakończenia robót i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- Współdziałanie z Międzygminnym Związkiem Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich m.in.
w zakresie eksploatacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. - Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i zarządzenia w sprawie ustalania procedur udzielania zamówień publicznych.
- Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy ze środków zewnętrznych.
- Sporządzanie decyzji w zakresie lokalizacji / umieszczenia urządzeń w pasie dróg gminnych, prowadzenie robót w pasie drogi gminnej.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca biurowa w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy i list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych), - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 22.12.2023r. osobiście
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie w godz. 800-1200 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i zamówień publicznych”. Lista kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru na wolne stanowisko będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej https://gmina.jadow.az.pl/
Z up. BURMISTRZA
Miasta i Gminy Jadów
Sławomir Miąskiewicz
Sekretarz Gminy
- Pliki do pobrania (PDF) 125.29kB
- autor: Hanna Pobudkiewicz, data: 2023-12-08
Ważne strony
- Wybory
- Raport podsumowujący kadencję 2019-2023
- WAŻNE
- Psy do adopcji
- Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
- Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie
- WCR Warszawa-Praga
- Gospodarka odpadami komunalnymi
- Sanktuarium Świętego Krzyża w Jadowie
- RODO w gminie
- Targowisko Jadów
- SOŁECTWA
- LGD Równiny Wołomińskiej
- Uchodźcy / Informacje / Біженці / Інформація
Dane kontaktowe
-
Urząd Gminy
Jadów -
ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
tel. 25 675 40 44 fax: 25 675-43-84
e-mail: gmina@jadow.az.pl -
Poniedziałek 8:00-16:00
Wtorek 8:00-16:00
Środa 8:00-18:00
Czwartek 8:00-16:00
Piątek 8:00-14:00